Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SK

slušná kulhánková

5. 7. 2012 1:33
Mně se ten blog líbí

R^R^R^

0 0
možnosti
JZ

Zboril79

5. 7. 2012 8:14
Re: Mně se ten blog líbí

Díky :-)

0 0
možnosti
K

kaktusak

4. 7. 2012 23:43
Primitivní propaganda

Za krveprolití v Sýrii přece nese vinu mj. ten opičák. Prezident Assad dělá co může, aby islamistické teroristy potlačil.

1 0
možnosti
.

.Camino

5. 7. 2012 1:16
Re: Primitivní propaganda

Kaktuse, spletl jste si clanek8-o

1 0
možnosti
H

hafusak2

4. 7. 2012 21:02
Už tady dole bylo jednou řečeno,

že by to k těm vtipům chtělo komentář. Protože jinak mi připadají na stejné úrovni, jako vtipy z Dikobrazu v polovině 60-tých let.

0 0
možnosti
JZ

Zboril79

5. 7. 2012 8:30
Re: Už tady dole bylo jednou řečeno,

Myslíte, že kreslené vtipy o politice mají potenciál být lepší nebo jiné než jaké jsou nyní, tzn. na stejné úrovni jako v době vycházení Dikobrazu?

0 0
možnosti
OR

oskie98

4. 7. 2012 20:44
"Soukromý"

Ten nadpis je v jakém jazyce?

0 0
možnosti
JZ

Zboril79

5. 7. 2012 8:18
Re:

Je to označení stavu nebo statutu článku. JIndy bývá např. "Karma článku: 24,05" a u zmiňovaného článku je "Karma článku: soukromý" a nejde pro něj hlasovat a nezobrazuje se ani v odkazech na posledních 5 článků autora (v mobilní verzi IDNES ano, zřejmě to nemají synchronizováno).

0 0
možnosti
JS

člověk z novinek

4. 7. 2012 16:08
Nejde jen o formu

Domnívám se, že jde také o to, abyste k těm kresbám vytvořil nějaký komentář, nebo vyjádřil nějaký svůj vlastní postoj. Pokud jen zkopírujete nějaké kresby a uvedete kratičkou větu o autorovi, tak to prostě nestačí.

Například kreslíře Carlose Latuffa uvádíte skoro jako osobnost z Kalendária. Tento muž si však zaslouží tvrdou kritiku, protože jestliže lze někoho označit za alegorii manipulace a propagandy, pak je to právě on.

Například v prvním Vámi uveřejněném obrázku dává na jednu roveň vtipy o Muhammadovi a vtipy o holocaustu a zároveň vyzývá k toleranci. Muhammad nařídil během svého života stovky poprav, nechával si od Alláha schvalovat sňatky s dětmi nebo s ženami svých příbuzných, přepadával karavany a jeho komunita žila z kořisti. Vtipy o něm se vysmívají faktu, že je považován za nejlepšího člověka, který kdy žil. Ale co je směšného na holocaustu? Máme tolerovat vtipy o holocaustu? V tomto případě nejde jen o formu (kresbu), ale především o obsah, který byste měl zhodnotit.

2 0
možnosti
JZ

Zboril79

5. 7. 2012 8:27
Re: Nejde jen o formu

Já jsem celkem svobodomyslný a líbí se mi svoboda slova jakou mají v USA. V tom je mi třeba sympatický kandidát na prezidenta za Svobodné Jakl. Kritiku nebo vyjádření názorů (jako je tento ) od čtenářů jsem očekával v komentářích - škoda že jich není, díky alespoň za tento.

0 0
možnosti
S

silver.bullet

4. 7. 2012 15:14
Škoda, že jste se rozhodl s publikováním

karikatur skončit. Vaše činnost mi přišla zajímavá a přínosná.

1 0
možnosti
JZ

Zboril79

4. 7. 2012 15:17
Re: Škoda, že jste se rozhodl s publikováním

Díky. Z různých seznamů jsem si minulý týden vytipoval 15 autorů z celého světa a po seznámení se s jejich díly jsem dokázal zpracovat jen tohoto, o kterém je zmíněný článek.

0 0
možnosti
R

rito

4. 7. 2012 15:03
SSO

vysílá signál SOS na iDNES?;-D

1 0
možnosti
VH

http://hassan.blog.idnes.cz/

4. 7. 2012 15:02
autorské právo

Ačkoli jste členem mé neoblíbené politické strany, tak se musím přiznat, že čtu Vámi vybrané vtipy rád.

Velmi se mi např. líbila nedávná série od kontroverzního výtvarníka na téma Izrael.

Nemohlo to být kolizí s autorským právem?

0 0
možnosti
JZ

Zboril79

4. 7. 2012 15:15
Re: autorské právo

Je to kompilace, vše už bylo předtím veřejně publikováno, nevydělávám na tom. Píšu o autorovi a prezentuju část jeho díla, stejně jako citace z knih. A hlavně proč jich 12 nevadí a jeden ano? - no mohu se dočkat, že mi i těch zbylých 12 přeřadí do soukromých :-)...ale ta "nestandardnost", náhlá změna v posouzení prostě na něco poukazuje. Nevím na co ale třeba někoho jiného něco napadne. Díval jsem se i zda nebyl kodex třeba od 1.7.2012 aktualizován, ale nic jsem nenašel.

1 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 14,06
  • Průměrná čtenost 1774x
Ing. Josef Zbořil, Ph.D. (1979, Prostějov) je moravský technický manažer v železničním průmyslu, bývalý olomoucký krajský předseda a lídr Strany svobodných občanů (2012-2015), překladatel a autor americko-izraelského Gatestone Institute (2015-2022), zakladatel občanského hnutí ESG participace KYBER-OBČANÉ a představitel kybernetického občanského humanismu. Popularizuje odkaz osvětových uměleckých snah z přelomu 19. a 20. století českého loutkářství s heslem "Vychovávej loutkou, ne loutky".