Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...slovy klasika...o pravdivosti mnoha tvrzeních v oficiálních článcích, blogu i v diskuzích by se asi dalo s úspěchem pochybovat...a to na obou stranách barikády....

...trochu divné mi připadá je to...že ta větička z kodexu...začíná jako argument být používána až teď..a půl roku nikomu nic nevadilo.....

3 0
možnosti
Foto

I22v60o 52C25i78l73i11c81h

30. 8. 2014 10:08

Osobně nevěřím ani jedné straně, podle mne je pravda schovaná někde hodně hluboko pod nánosem propagandy obou stran a proto považuji za správné, že jsou zveřejňovány články jak např. pana Fojtíka, tak např. i pana Peszyńského (pokud dám za příklad oba extrémy). Každý nechť si udělá obrázek sám, pravdu se stejně nikdy nedozvíme a to je také hlavní důvod, proč já sám do potyček na toto téma prakticky nezasahuji.

2 0
možnosti

Tak proto pan Peczynski je ticho a nepise svoje plky ;-D

4 2
možnosti
Foto

I39v69o 54C93i75l44i24c42h

30. 8. 2014 9:55

Právě vyhlásil Rusku válku :-/

2 0
možnosti
Foto

Vážení, rozhodující je návštěvnost stránek. Kvalita, úroveń, nestranost, objektivita? Dtto diskuze. PCHE. Stručně a jednoduše. Nebule-li dostatečná celk.návštěvnost, nebudou blogy. To je realita. I kdyby byl provozovatel svatej, z hlediska ekonomiky to není rozhodující. Budˇ se stránky uživí, nebo padnou.8-o;-€;-O:-/Pěknej víkend.;-)

P.S.:TEN MŮJ článek není ani v HP, pouze v os.

Admini, admini, nešlapeme si na min(y)i? Blog - Jiří Jiroudek (blog.iDNES.cz)

0 0
možnosti
Foto

Klídek;-) Mě byl článek se zkopírovaným textem onoho sdělení, + dalším sdělením o potenc. nové podobě, adminem přesunut do HydeParku s tím, že jinam nepatří. Byl mi ponechán toliko v osobním.;-) Musím se smát, neb tento blog je na titulce:-( Důvody ovšem chápu.;-) Jsem tedˇ jen zvědav, co se bude dít dál. Mám asi tak tři možné scénáře. Takže uvidím. Jak jiní, totˇ otázkou.8-o;-)

0 0
možnosti

J94a34r63a 73R67a58n92k

29. 8. 2014 23:01

Dostal to i pan Olser?;-D

2 0
možnosti

Drtivá většina čtenářů nepamatuje pana, spíš soudruha, Göbelse, který prohlásil památnou větu: "Opakovaná lež se stává pravdou". Totéž se děje u nás po více než 70 letech. Ať se děje co se děje, pravda je předem daná a veškerá její zpochybnění jsou tímto úředně prohlášena za lež. Takže: "Lidé lžete"

4 0
možnosti

Ano, taky jsem si to přečetl ve vzkazech a hned mne napadlo, kolikrát byly články panů Olšera, Vyvadila nebo i Hermánka na téma Ukrainy na titulce. A rozhodně nelze říct ani napsat, že by tyto jejích články byly klenotnicí pravdy. Zdá se, že probíhá snaha přeměnit idnes v bývalý Dikobraz.

7 2
možnosti

ach .. klenotnice pravdy! jako vaše přejaté články z ironických stránek ;-D;-D;-D;-)

2 1
možnosti

Vzdy je dobre si pripomenout, komu to vydavatelstvi patri :-(

8 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS