Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle není odpověď, web je tajemný jak hrad v Karpatech, pro mě absolutně nedůvěryhodný, nechápu proč neověřené kydy šíříte.

Co má Pepe Escobar společného s majiteli onoho webu? Práci tohoto komentátora RT a Sputniku, ráda využívá kremelská propaganda, to asi hovoří za vše.

0 0
možnosti

Zajímalo by mě co je to za web, který citujete. Kdo ho vlastní, ve které zemi a jaké jsou na něj nezávislé recenze. Nemohu, nebo neumím se k těmto datům dostat a snažil jsem se. Kromě dosti tendenčních článků jsem vystopoval jen podle názvu "kolébka, vidlice", počítačovou hru, horor, obraz, několik písní, román, adopční agenturu a velmi základní pohyb v amatérském zápase.

Předpokládám, že to víte, když překládáte jejich články, doufám, že jinak byste všanc své jméno nedal.

1 0
možnosti
Foto

Bude to něco podobného, jako Ročenka CIA, o kterou se opíral zesnulý pan Řezník. Nakonec jsem zjistil, že je to Culinary Institute of USA.

Můj slovní říká, že The Cradle je kolébka. Jestli on nás pan autor nehoupe. ;-D

0 0
možnosti

"Západ" (1 mld ľudí) vs Východ (7 mld ľudí).

Už dávno je jasné, ako to dopadne.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS