Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zboril79

10. 8. 2011 11:43
Pro info

K vysokorychlostním tratím se aktuálně vyjadřoval Ing. Pavel Habarta, MBA (pověřen řízením Správy železniční dopravní cesty, státní organizace) na http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/chceme-presvedcit-verejnost-ze-zeleznici-provozuje-spolehliva-firma-nabizejici-sve-sluzby-spolehlivym-dopravcum/

K vysokorychlostním tratím byla zpracována zajímavá práce na

http://www.uloz.to/9932510/royes-high-speed-railway-services-in-the-czech-republic-pdf

0 0
možnosti

Mind The Gap

7. 8. 2011 12:01
HSR v CR je promarnena příležitost

Česko děla oddalovanim vysokorychlostní železniční sítě strategickou chybu. Je naprosto hloupe, kdyz cesta do Berlína, Vídně, Bratislavy a Varšavy trva takovou šílenou dobu. Atraktivita ČR by se zvýšila pokud vy k přepravě auty existovala alternativa. Je zřejmě, ze pokud by zeme byla kvalitne spojena se sousedy pomůže to rozvoji obchodu. Ideální trasy jsou Praha-Berlín, Praha-Mnichov, Praha-Viděn, Praha-Bratislava, Praha-Varšava. Alernativou je nechat provozovat tyto spoje někým jiným napr DB, proc například nenechat na DB čast nákladu za stavbu HSR a tím padem operovat trasu Berlín-Praha-Viděn, pomoci ICE?

0 0
možnosti

hanick

7. 8. 2011 20:50
Re: HSR v CR je promarnena příležitost

soustředili jsme se na kamionovou dopravu. Přitom lodní a železniční doprava je podstatně levnější! Méně ovlivňuje životní prostředí. Opět česká strategie kulhá a jsem zvědav, co dělají naši slavní prognostici, když ještě před rokem 1989 jimi byl narván jeden ústav až po střechu?!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS