Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

..nepatřím mezi zastánce nového systému...ale zabalit to druhý den...???...to mi hlava nebere....dejte jim šanci...

1 0
možnosti
Foto

Mám výhled o čem chci psát na dalšího půl roku do srpna 2015. Pak jsem zvažoval i delší pauzu. Dám tomu tak nyní půlroku na IHNED pro zkušenost (cca 28 článků) pak asi tu delší pauzu a potom uvidím jaký kde bude stav. Mě ten současný stav na IDNES vyloženě odpuzuje a stát se to až v tom srpnu, tak dávám delší pauzu okamžitě.

0 0
možnosti
Foto

J95a21n93a 98M55a29j63o87v35á

21. 2. 2015 18:01

Máte i síťový graf? I s dovolenou v Jugoslávii??8-o

0 0
možnosti
LN

..upřímně vám závidím vaši plánovitost....já píšu intuitivně...

0 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 13,93
  • Průměrná čtenost 1774x
Ing. Josef Zbořil, Ph.D. (1979, Prostějov) je moravský technický manažer v železničním průmyslu, bývalý olomoucký krajský předseda a lídr Strany svobodných občanů (2012-2015), překladatel a autor americko-izraelského Gatestone Institute (2015-2022), zakladatel občanského hnutí ESG participace KYBER-OBČANÉ a představitel kybernetického občanského humanismu. Popularizuje odkaz osvětových uměleckých snah z přelomu 19. a 20. století českého loutkářství s heslem "Vychovávej loutkou, ne loutky".